AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Salı, Kasım 2

196

esin :[ says (22:23):

*ahanda valla çıktısını al onu götrcem sölicem bu ne dicem

*aptal

*gözlüklerini yedirirm ona be

*salak


beyza says (22:23):

*yahu ben anlamadım bu çok bilenlerdeki bu durumu

*başak da böyleydi

*neden böyle oluyo bu insanlar anlamadım

*ambale oluyolar sanırım

*hani aslında beni anlıcak biraz basit düşünse

*ama kafa hep komplekse çalışmış bunca sene

*basit düşünemiyor sanırım

*olayı bu


beyza says (22:24):

*halbuki çok basit minicik bişi söyledim


esin :[ says (22:24):

*ya bi de bu erkek olucak ya bunu evire çevire dövcen onu anlıcak

*evet bi de

*kaç kez yani

*sanki bizden bşka mail atan var da

*şehzade hazretleri


beyza says (22:24):

*şükret bana sen

*ona öyle yazcam


esin :[ says (22:24):

*lütfedip fikrini söyledi


beyza says (22:24):

*bana şükretmeyi bilmiosun çünkü bu sınıfı tanımıosun dicem

*bilsen bana şükrederdin dicem


beyza says (22:25):

*recep ivedik desem okey derdin dicem

*hakkaten recep ivediği ingilizceye mi çevrsek

Hiç yorum yok: