AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cumartesi, Ekim 23

195

bu cumartesi gününde de, önce kahvaltı+bulaşık, sonra temizlik, sonra yemeklik alışverişi, ve ardından da evde pijama niyetine giydiklerimin üzerine uzun mor penye hırkamı alarak eve kapanmayla akşam ettiğime göre huzur içinde "evde geçirilen yeni bir pazar günü"nü beklemeye başlayabilirim. hatta gidip yatabilirim, nasılsa saat 5 buçuk oldu ve hava kararmaya başladı ufaktan. keşke televizyonda esra erol tarzı bi şey olsaydı da onu izleseydim. haftasonlarının eksikliği bu işte. ben belki ev hanımı değilim, belki haftaiçi sıradan bir ev hanımı hayatı süremiyorum ama ben de aynı kromozomlara sahibim belki buna ihtiyacım var. yayın yönetmenlerinin bunu düşünmesi gerekirdi. sabahları yayınlanan doktorum programını da haftaiçi her gün kaçırıyorum mesela.

şimdi düşündüm de, ev hanımı olmak bile daha eğlenceli. peh.

Hiç yorum yok: