AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cuma, Kasım 5

198

geçenki deprem hakikaten olmuş. deprem köpeği gibiymişim.

aile hekimi olayına geçildi ya istanbulda, nüfus kaydın başka şehirdeyse istediğin doktora görünebiliyosun sanırım. ilk defa misafirliğim işe yaradı. doktora gittim, muhabbet sever bi adam çıktı biraz muhabbet ettik. okuduğum okula saygı duyan nadir insanlardan biriyle daha tanışmanın verdiği mutlulukla oracıkta iyileştim. sonra adamcağız da bana ilaç verdi, FERRO SANOL DUODENAL 20 KAPSÜL. biraz bunla takıl sonra kan verirsin falan dedi. şimdi 15-20 gün alıcam demiri sonra kan ölçtürünce tosun gibi çıkıcam, planları yaptım. dün akşam da böyle bi kusma isteği bi mide rahatsızlığı. meteospasmyl bişi yapmayınca klozet başında biraz ağladım ve sonra rennie. sonra da tabii ki limon kolonyasıyla istifra etmeden geceyi tamamladım uyudum.

çok fazla ilaç adı sarfedilen hayatımın son 24 saatinde gelişmeler böyleydi.

Hiç yorum yok: