AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cuma, Eylül 24

184

bi çeşit feridun düzağaç oldum. mütemadiyen ağlıyorum ben de.

dün türker'i havalimanından gönderirken o kadar ağlayamadım, üzerimde baskı vardı bi de sanırım insan içinde bi yere kadar ağlayabiliyorum. gayet metin olup etrafı da üzmeden öyle durabildim de, eve gelince kötü oldu. hem diyorum tek kalayım ağlayayım iyidir, yani ağlayayım da bitsin tutmak kötü çünkü kendimi sıkmaktan solunum yollarım acıyor şu an. bi yandan da tek kalmayayım istiyorum korkuyorum.

kendi ağlamamdan korktum dün ilk defa. kısa vadede kesilmesini umuyorum. bişilerle ilgilenmeye başlayayım da zaman da geçsin benim de kafam dağılsın istiyorum. okul açılsın okulda anamızı bellesinler ki ağlamaya vaktim olmasın istiyorum. ama ağlayacağım, kaçarı yok. merak ettiğim, hangi akla hizmet feysbuka anniversary diye tarih girmişim. şimdi çıktı işte kenarda duruyor.

Hiç yorum yok: