AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazar, Eylül 19

182

şu bi haftada yaptıklarım. ömrümün çok az zamanını gerçekten yoğun geçirmişimdir, gerisi kendime fazla gelen şeylere ettiğim şikayetlerden ibaret. evet tembelim. ama bu hafta yoruldum. hala da uykum var.

balkondan esen rüzgar için şükrederim ben arkadaş.

yarın dönem start alıyor, salı ders kaydı yapıcaz, bu hafta da onaylar falan derken ders olmayacak diye haber geldi sevindim çok. o yüzden yarını temizlik günü ilan ettik. ki bugün odamı pakladım, içim ferahladı mutlu oldum. şimdi de çamaşır yıkadım bi makina, onları da asayım daha sevinecem.

geçen yıl ferifer'e yılbaşı hediyesi olarak aldığım defterden kendime de aldıydım. şimdi büyüğünü buldum. o kadar sevindim ki gören ömründe defter sahibi olmamış sanırdı. bütün istiklali deftere sarılarak liseli kızlar gibi yürüdüm. zaten dün çok başka bi havam vardı gerçekçi olalım. ben gördüm o havayı en azından, orda burda aynalarda.

seda ile tesadüfen aynı kitabı okumaya başlamışız.

türk kahvesini çok şahane yapıyorum. tek numaram budur şu koca hayatta.

Hiç yorum yok: