AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Haziran 28

167

akşam 8e doğru uykuya dalıp bir süreliğine uyuduğum için şu an biraz malım. yarın bütünlemem var, ondan sonra 2009-2010 dönemi marmara ile olan ilişiğim bi süreliğine kesilecek. şahane.

ama ertesi sabah saat 9da şişli'deki yeni iş yerimde olmam gerekiyor, orası da ayrı bi olay. 8 saat çalışıp memur tadında bir ay geçireceğim. o yüzden artık şans mı dilersiniz, dua mı edersiniz bilmiyorum, beni iki satır aklınızdan geçirin, işlerim rast gitsin çuvallamıyım.

sonracıma, sevgilimi çok özledim. acayip özledim, öyle böyle değil. çok özledim. oturup ağlayabilirim bunun için o kadar. hatta demin sırf onla ilgili bi şeyle uğraşmak olsun diye feysbukta relationship şeysini değiştirdim. böyle bir sıkıntı hali aldı başını gidiyor. ondan da biraz keyifsiz gibiyim. şimdi görmeyince biraz asabi olduğum gerçeğini inkar etmeyeceğim elbette, ama bu görmeme süresi uzayıp uzayıp işin sonunda hobaaaaaaaaa şeklinde 5 ay olacağı için bendeki asabiyet biraz acayip bi hal almaya başladı, o kötü. ondan işte azıcık insanlardan da anlayış bekliyorum ara sıra, ama olmuyorlar, üzülüyorum.

neyse zaten hali hazırda üzülüyorum.

kilo verdim biraz, sonra geçtiğimiz bir haftalık izmit ziyaretinde herkes hastalıklıymışım gibi davrandı, halbuki o kadar da zayıflamadım. buna da biraz sinirlendim. neyse dedim. ama dün akşam burger king beni biraz üzdü, sağ olsun midem akşam bi ağrımaya başladı, hala iğrenç bi his var içimde, bulantı desen değil fesat desen değil açlık desen değil anlamadım. işte mahvoldum biraz tuzlu krakerle toparlıcaz inşallah.

Hiç yorum yok: