AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cumartesi, Mayıs 22

160

yeni evden bildiriyorum, hüstın.

aylar önce çok severek aldığım bir tişörtüm var idi. üzerinde insan haklarına ve kadın-erkek eşitliğine dair bi şeyler yazdığını düşünmüştüm, yani okuduklarımdan bunları anladım. sonra o tişörtü vahim bir kaza sonucu (O_o) sadece evde giymeye mahkum ettim. şimdi ayna karşısında dişlerimi fırçalamaya hazırlanırken, tişörtteki "inherent dignity" yazısı gözüme takıldı. çok garipti, daha dün gece çevirmekle cebelleştiğim bir sözcüktü bu. aman tanrım, dün gece uğraştığım insan hakları evrensel bildirisi'nin önsözüydü tişörtümde yazan!

şimdi döktüğüm çamaşır suyu yüzünden bir kez daha nalet olsun diyorum, ve tişörtüme ağlıyorum.

dün akşam 3'e kadar uğraştığım çeviriye de bugün sıra gelmemesi...

neyse, ne diyorduk. 9 mayıs pazar günü, kayışdağı laneti isimli filmimizin son sahnesini de bi çırpıda icra ettikten sonra malum muhitten bir daha geri dönmemek üzere ayrıldık. çok şükür ki 2 haftadır mutlu mesut yaşıyorum. evimiz güzel, odam güzel, cibinlik aldım inşallah onu da asınca daha güzel olacak. sinekleri katletmek istemiyorum, üşeniyorum.

pazar günü red bull flugtag'i izlemeye gideceğimiz için, uçtu uçtu kuş uçtu yandı yürek tutuştu isimli şarkıyla selamlıyorum sizi dostlarım.

onun dışında geçtiğimiz günlerden diğer başlıklar:
- bursaspor şampiyon oldu, lise dönemindeki 8 kişilik arkadaş grubumuz olarak "ooooooolllley! ollley! bursaspor bursaspor!" şeklindeki tezahüratımızla ilk kez bir sevince ortak oldum. zamanında hobi olarak bursasporluyduk, doğru bi iş yapmışız.

- ev sahibi ihsan amca, her gün karşı kaldırımdan geçmeme rağmen beni recognize edip büyük sevecenlikle el sallıyor. bayramda gidip elini öpesim var. hatta bu şimdi aklıma geldi. iyi fikir.

kesin 100 gr kıyma verir.

- beşiktaş'ta bi kahvaltıcı bulduk, adı çakmak. türker buldu yani, gelip yorum kısmında bık bık ötmeden ben söyliyim. eheheh. eheheheheheheh. çok şahane yer, fazla samimi. yarım ekmeği önünüze siz istemeden fırlatıyorlar. sofraya gözü doyuran değil karnı doyuran şeyler geliyor, şahane işte.

- 12 vizeden 8i açıklandı, onlar da şahane. şaka maka seneye bitiricem galiba.

- bugün buz parmak sezonunu açtım. bu postu bunun şerefine yazdığımı da belirtmeliyim. yoksa eve geleli kaç gün oldu yani hiç iplemedim farkındaysanız...

- sorumsuzluk mevzusunun hayatta EN çok nefret ettiğim şey olduğunu her gün biraz daha iyi anlıyorum. en çok, EN.

- balkonumuza ilk misafirimiz olarak merve teşrif etti. balkonumuz ilerleyen dönemlerde kahvaltı ve sonrasında kahve/sigara keyifleri için (ki ikincisini tasvip etmiyorum) yeni misafirlerini bekliyor.

- AC/DC!

- artık daha çok uyuyorum. okula da geç kalmaya başladım. evi yakında olan daha çok geç kalır teorimi bizzat kanıtlıyorum. evden çıkışımla derse varışım arasında 20dk yol yürüdüğüm için geç kalacağım ama fit olacağım. şimdi de yatmaya gidiyorum.

yeni evden bildirdim hüstın. hayırlı geceler.

Hiç yorum yok: