AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Salı, Mayıs 4

158

ev tuttuk, anahtarını da teslim aldık, bu haftasonu yerleşiyoruz.
eski ev sahibinin çıkacağımızı duyunca bağırınması ve birtakım şerefsizlikler etmesi ve bir yığın eksiğimizin olması dışında bir sorunumuz yok. sanırım 1-2 ay sonra cidden mutlu mesut bir hayat sürüyor olacağım.

şimdi eve bakınıyorum, eşyalı tutmuştuk bu evi. mutfaktaki kap kacak, halılar, benim kitaplığım ve işte bir iki ıvır zıvırla şahsi eşyalarımız harince buradan alacağımız bir şey yok. ulan bi de olsaymış napacakmışız acaba? bu ev nasıl kalkar yerinden bilemiyorum. ama keyfim yerinde artık. anahtarı aldık daha ne! ev cillop gibi yerde, görseniz dibiniz düşer. böyle çiçekli çiçekli kapısından giriyosun ferah aydınlık bir ev. hepiniz bir kere şimdi maşallah deyin, nazar değmesin. bak hıdrelleze kalmadan evi tuttum, hıdrellez kağıtlarınıza da şey çiziverin şimdi, güleç bir kızcağız. böyle evinde mutlu huzurlu, azcık da parası olabilir kenarda mesela. yanına iki üç banknot çizin. hadi bakayım.

ben de çizicem merak etmeyin, 23 nisan resimleri gibi ortaya dünyamızı çizicem, etrafında mutlu mesut insanlar falan halay çekiyorlar. şahane olur. hatta sırf bu hıdrellez için esinle boya kalemi almayı düşündük yemin ediyorum(O_o).

2 yorum:

Adsız dedi ki...

MonAmi pastel boya. başkası yetinmektir.



-es

esin dedi ki...

niye anonımıs yazdım ki hiç anlamadım. eksik kalmasın böyle de yazıyım. amaaa sakın eksik kalmasın yani.