AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Salı, Nisan 20

154

geçen haftaki ezel bölümünde cansu dere kırmızı bi elbise giyiyodu, onu görünce öyle bi elbiseyi giymek istesem giyemeyeceğimi fark ettim. giymek istemem o ayrı, zaten giymem öyle bi şeyi ama mesela istedin, giyemiyosun. neden? sebep çok.

kazık kadarım ve hiç esnek değilim. çocukluğumda bisiklet bile kullanmamış olmanın etkisi büyük tabi. millet baleye gitsin. bugün bu yüzden pilates yapamıyorum her yerim acıyor.

çamaşır makinesi ön yıkama tuşuna basılmış bi şekilde duruyor, iptal de edemedim makine 1 saattir ön yıkama yapıyor hayırlısı artık. bi de deterjan gözünde geçen yıkamadan böyle bi birikinti kalmış. şimdi gene kalıcak sanırım. bi de tuvaletteki musluk akıtıyor bi türlü kapanmadı artık gevşemiş mi ne, yarın da güya ev sahibi usta getirecek de hadi bakalım. kombi de yaz konumundayken su ısıtmıyor. problem çocuk cafer gibi bi evde yaşıyorum. annemin evinde hiç böyle şeyler olmuyor. olsa da gün içinde düzeliyor. nasıl iş anlamadım. o evde pilavlar falan da düzgün pişiyor mesela.

mütercim-tercümanlık öğrencisi olarak geçtiğimiz imtihanlardan sıradaki avrupa birliği dersi. 20-25 sayfa ders notu artı 250 sayfa fotokopi. perşembe öğle saatleri civarında AB'yi arayın beni helikopterle göztepeden aldırsınlar.

kontör almamıştım, sırf telefon sapıklığına başlamıyım diye. sonra aldım, başladım. bi 15 dk annemi konuşturdum, sonra feride'yi. ama feride'yi de görmeyeli 2 ay olacak neredeyse. kızın sevgilisi askerde, benden çok onu gördü ve şimdi gelecek o da az kaldı. sonra gün içinde defalarca türker'i aradım, ki o bana neden kontör almıyosun diyerek hayatının hatasını yapmıştı. alınca tabi ararım. aradım da aradım sonra bıktı tabi suratıma kapattı.

geçen gün esin bişi için karayip korsanlarından örnek verdi, sonra ben onları izlemediğimi söyleyince şok oldu. neyse onun üzerine biraz konuştuk ben neden izlemediğimi söyledim, o neden izlemem gerektiğini söyledi. sonra bi de film önerdi izle onu da diye, bak hatırlamıyorum bile ne olduğunu, bendeki ifade amaaan ifadesi biraz. yani kafamdan şu geçiyor her nedense: ne gerek var? şimdi çok mu lazım diceksiniz izlediğin filmler, hayır tabii ki. ama işte sanırım anlatamıyorum bazen öyle lüzumsuz geliyor ki bazı şeyler, mesela şimdi sen gitmişsin de vay efendim suç ve ceza yı okumuşsun, ya da ne bileyim godfather ı izlemişsin. ve bunu 10 kişiden 7si yapmış diyelim. ben yapmayınca sen şok oluyosun ya, heh haklısın evet ama ben de bunun lüzumluluğunu düşünmekten yapmıyorum işte. bi sıra gelmez ona benim ömrüm boyunca, gelmeyecek de biliyorum. niye böyle ki diye düşüne düşüne okumam ben o kitabı. tutarım umut sarıkaya nın saçmaladığı kitabı bi gecede okurum, ya da sırf bok atabilmek ve birilerinin kafasına fırlatmak için bukowski malının şiir kitabını 1 saatte okurum ama dönüp o suç ve cezayı okumam. işte böyle bi salaklık.

hayır beni kova burcuna denk getirirken annemle babamın da bi suçu yoktu ki napsınlar nerden bilsinler.

musluktan akan su sinirimi çok fena bozuyor. o sinirle çalışamıcam şimdi.

yarın da efe'nin doğum günü. ben adamı iki senedir görmedim, yarın yüzsüz yüzsüz doğum gününü kutlıcam. onu da ararım ben kesin mesaj atmam. sapığım ya, üç saat iyi dilekte bulunucam ona da.

neyse ki son 3 sınavım kaldı, 25 nisanda bir günlük vize sonrası tatilim var onda ne yapsam diye düşünüyorum. 26 nisanda da işte dersler başlıyor.

7 yorum:

clémentine dedi ki...

başka bir kova olarak, neden suç ve cezayı okumadığını şiddetle merak ediyorum. okumamış olmana değil lüzumsuz bulmanı merak ettim. bak şaşırmadım, merak :)

seni anlıyorum zira bende tam tersi bir konumdayım. fırat budacı okurken eğleniyorum ancak bunu lüzumsuz buluyorum. edebi bir değeri yok zira nazarımda. eğleniyorum, düşünebiliyorum ya da bunu ben de düşünmüştüm diyorum. bu herif neden bu kadar mutsuz diyorum. ama başka bişi olmuyor.

hatta ona harcadığım vakitte gidip başka bişi okusaydım diye vicdan yapıyorum.

ve bu nedenle karayip korsanlarını izlememeni anlıyor ancak neden suç ve ceza okumadığını anlayamıyorum. açıkla.

beyza dedi ki...

açıklıyorum, suç ve ceza örnekti, yani onu reddetmiş değilim hani inatla okumicam demek istemedim. okumam derken okumuyorum yani onu sıraya sokmuyorum onu kastettim. benim demek istediğim, insanlar bi şekilde bazı şeyleri kült bellemişler, evet tamam onlar kült itirazımız yok, ama yani onu okumazsam cennete giremiyomuşum gibi. nası bi muameledir. ya iki günlük adam gelip bana tarkovski anlatıyo, vay efendim bilmem neyi izlemediysem camdan atlasaymışım daha iyiymiş. sktir git de diyemiyosun ki sonra sen alıngan olursun çünkü. halbuki ne bok anladı tarkovskiden dimi? hani şeyler var, seni eleştirip sonra evine gidip sıkıla sıkıla işte entel filmler izleyen sonra gelip ertesi gün onu satan seni de eleştiren. bitirdi bütün kültür dünyasındaki kült eserleri gitti bunlara sardı, ben daha mesela işte bi karayip korsanını ya da babayı izlememişim. düşünebiliyo musun ne büyük ayıp?

Kurt dedi ki...

isyan ettiklerinden, bıkıp usandıklarından kaç tanesini değiştirmek ya da hayatından atmak için uğraşıyorsun. gerekli mi gereksiz mi diye sormadan önce bu temizliği bir gerçekleştir...
ps: yazan türker değil kurt

beyza dedi ki...

peki sıralıyorum sana da,

-egzersiz yapmıyorum evet bi türlü de başlamadım. değiştirmeye uğraşmam ve bi şekilde elimi atmam gerekir haklısın. morarmak pahasına hazır günler uzamışken başlamak gerek. gerek deyip kendime söz versem de asma ihtimalim yine var ve yine sadece isyan edip sonra paşa paşa aynı hayata devam etmek var biliyorum ama bi şekilde söylicem bi şeyleri.

-evle ilgili sorunları değiştirmek için kadiri aradım. yemek konusunda da üşenmeyip pilav yapmaya girişmem bile bi değişikliğe gitmektir.

-ab dersiyle ilgili değiştirebileceğim bi şey yok. ancak seneye sınava girip okul değiştirebilirim. uzun vadeli işler için yorgunum.

-kontör almamayı düşünüyorum.

-kitap, film mevzusuyla ilgili çok dil döktüm ama yine söyliyim bi şeyler, bugün biraz oturup 25 sayfa okudum. ama sanırım karayip korsanlarını izlememe daha çok var.

-babamla annem konusuna girmiyorum.

-musluktan akan su yine yarın kadirin işii.

-efeyi arıcam. bi ara görürüm artık napayım.

-25 nisandaki tatilim için sıkı plan yapmayı ve değerlendirmeyi düşünüyorum.

Kurt dedi ki...

-havalar mis artık egzersiz zamanı başla!
-her güne yeni bir yemek konulu bir organizasyona giriş. bir tostla ömür mü geçer? ayrca ne oldu sizin yemek kulübü. kız kıza bildiğiniz yemekleri öğretecektiniz?
- ab dersini salla bana da işletme veriolar
-artık kontor devri kapandı
-film mevzusunu birlikte aşacağız
-babanla annen benm ilgi alanımda değil
-kadiri bi göriim ağız burun gircem
-efeye benden de selam et
-25 nisan için her şeye varım..

Adsız dedi ki...

ben de sezen aksu sevmiyorum. gerçek kimliğime açıklayamadığım için anonim dillendirdim bunu. ip takibi olasılığına karşı da internet kafeye geldim bunu yazmak için.

beyza dedi ki...

arkadaş sen sanki yetkililere seslenen bi insansın ama hadi bakalım : )