AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Mart 18

147

trallallaa...

.alice in wonderland'e gidemedik diye esin çok sinirlendi.
.shutter island'a gittim çok şahane film sebepsiz yere kaçırana mal derim.
.evde de bugün up in the air izledim bi üzüldüm.
.bir evim olamadı, sanki her gün yayladan şehre inip tekrar yaylaya çıkıyorum, ve bu yüzden bi türlü mutlu olamayacağım. taa ki...sini de boşverin işte çeşitli şeyler.
.dün gecemin zehrolmasına rağmen bugün akşam 7-9 arası derse gidip baya eğlendim. ağrı sızı kalmadı, teşekkürler tarih bölümü öğrencileri.
.geçen gün düşünüyodum da - ki ara ara yaparım bunu düşünürüm böyle - hep derler kova burcu geçmişte değil gelecekte yaşar diye. baya doğru gibi dedim. mesela eskiden kalma böyle lise hatıraları, arkadaşın pastasının mumu vs gibi şeylerden bende de var bi kutu. geçen baya bi temizlemiştim ama duranlar var hala. neden tuttuğumu düşündüm. ayıp olmasın diye. asıl bu ayıp değil mi? yani evet kıymet verdiğim şeyler var ama mesela bi yerlere bişiler yazmışız ve o o kutuda öylece duruyor. bi işe yaramıyor. sadece temizlik yaparken rastgele açıp baktığımda gülüyorum o kadar. hatta bazılarının talipleri var arkadaşlar, onlara vereyim bari dedim. yani yazık bence. şimdi de mesela cumaya yapmam gereken çeviriye dertleneceğime tee 3 hafta sonrakine dertleniyorum. böyle de bi abeslik.

.üstteki maddeden bi türlü kurtulamadım bak hakkaten çok abuk bi durum. tek kıymet verdiklerm çocukluk fotoğrafları ama onlarda da bi tatlıyım ki sormayın burda olsa yerim cinsi. zaten hep kendi çocukluğumu mıncıklamak istedim itiraf ediyorum. bi de kardeşlerim tabi. aynı anneden çıkmışız tabi onlar da tatlı.

.şimdi tatlı matlı demek de bi düşüncelere sevk etti beni, mesela erkek kardeşim hiç tatlı değil şu an. öf.

.köpek gibi sürünüyorum, çok da yoruluyorum. ama bi türlü şu sırtım belim omuzlar rahat etsin diye pilatese başlamadım. tembelliğimin tavan yaptığı bi dönemimdeyim, ve ne yazık ki bu dönemim hayatımın baharı sayılacak 21 yaşıma tekabül etti. işin kötüsü yine hayatımın baharı kategorisine sokabileceğimiz 22,23,24 gibi yaşların da böyle geçme ihtimali var. ona napsak onu düşünüyorum nası bi çare bulsak.

.son olarak, tabii ki de neşeliyken buraya yazmıyorum hep keyifsizken yazıyorum gibi görünebilir ama öyle de değil yine de bugün iyi niyetliyim iyi gibiyim o yüzden sorun yok diyip bitireyim. bi de şarkı armağan edicem.


* Al Green - Love and Happiness

veri veri nays.

2 yorum:

esin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
esin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.