AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Şubat 21

218

bir kez daha neden mühendis olmadım ki diye haykırarak kendimi 3.köprüden atmak istiyorum. artık makale okumak istemiyorum. bu nefretim ileride geleceğimi mahvetmeme yol açacak biliyorum. ama allah aşkına oturmaktan kıçımın ağrıdığı bir günden bahsediyoruz. 70 sayfa okuyup üzerine response yazmam gerekiyor ve daha 6. sayfadayım. çarşamba sabahına yetişir mi? bilinmez. zaten çok sıkıcı. yani style tamam da nereye kadar. koca kitap yahu bilmiyo muyum döne dolaşa aynı şeyleri söyliceksin işte. her seferinde olduğu gibi bu da öyle olacak.

bi de altını çizip kenarına kendimden notlar düşüyorum ki sormayın. aferin, çok iyi düşünmüşsün, vallahi bravo şeklinde. henüz yazara soru soran, eleştirel notlar düşecek kadar olgunlaşmadım. daha gencim. daha önümde çok yolum var. belki bi tuhafiyem olur kim bilir, bunları hiç dert etmeden kendime banyo lifi örerim.

2 yorum:

spica dedi ki...

belki bir tuhafiyen mi olur?! oo dud, sen hakkaten çok sıkılmışsın.
ve ben de, bir kez daha iyi ki mühendis oldum diye haykırmak istiyorum.

beyza dedi ki...

sen de çok fazla raceş izledin :D