AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Şubat 7

215

burayı okuyan vardır dimi ya? heralde okuyosunuzdur yani eğer kendi kendime takılıyosam bırakayım bu işleri, çünkü ben günlük bile yazamamış adamım hiç bana göre değil o iş. neyse okuyosunuzdur heralde ya okunmaz mı çok komiğim bi kere.

efenim gittik filme, aşk tesadüfleri sever, gittik gitmesine de benim de aklıma gelen başıma gelmesin bi kere de nolur sanki.

daha evvel demiştim zaten eylül akşamı şarkısıyla bi alıp veremediğim var, sonracıma filmde çalan şarkılar hep bildiğim sevdiğim şeyler, e zaten mehmet günsura her türlü ağlanır sağlıklı bir kadın olarak, maşallah oyuncuları da iyi seçmişler güzeldi her şey okey. ama bakın ben ağlayamıyorum zaten önce kendimi çok sıkarım her yerim ağrır sonra pes ederim, çok kötü oldu ya. zaferlerim çalmaya başladı hoppaaaa. keşke beyefendi burada olsaydı da onla gitseydim, bu kadar ağlamazdım bence. zaten kuzene de dedim, filme ağlamadım. şimdi şarkı çalınca sevgilin de yoksa ağlarsın, bu normal. zaferlerim çalıyor zaten acayip severim, baktım ağlıyorum hüngür hüngür. finalde acıklı yerde bile o kadar ağlamadım. neyse, netice itibariyle müzikler olmasa o kadar ağlatmazdı film. bi de müslüm gürses'in aşk tesadüfleri sever'iyle başlıyor o çok şahane olmuş hakikaten.

yanlış yaptım ben sevgiliyle izlenecek filme sevgiliyi özlemiş vaziyette sevgilisiz gittim.

3 yorum:

spica dedi ki...

"günsUr mu?" diyerek okuduğumu bildiriyorum.

beyza dedi ki...

yanlış biliyomuşum herhal özür.

Adsız dedi ki...

ben bi geleyim, son son 5 ayda yazilan postlari tek tek beraber okicaz...