AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Şubat 17

216

fiyuuuu, aradan da doğum günüm felan kaç gün geçmiş, 10 günde olaylar oldu haberiniz yok.

1- marmaraya "son kez" (allahımnolurallahım) üzerine dekont zımbalanmış ders kayıt formunu teslim ettim.
2-ispanyolcadan vize 90ken 40 veren dallama eve büt yolladığı için, o bütü de ispanyolca bilen bi gavura yaptırdığım için 90 aldım ve ortalamam 90 geldi yıllar sonra.
3-stajı fenerbahçe lisesinde yapıyomuşuz diye duydum. gerçekse şahane. en azından buralar. fikirtepe değil. aklım çıkıyodu lan.
4-haftaya bugün bu saatte sevgilim burda bilgisayarımı kurcalıyo "hmm kıskandın benmkinden aldın"vs diyo olacak inşallah. (allahımnolurallahım)
5-doğum günüm geçti haberiniz yok, bu dünyadaki 22. senemi de kıvançla sona erdirdim. 23. senemin bu ilk haftasını bitirirken biraz baş ağrısı çektiğimi söyleyebilirim. biraz değil baya hatta. çünkü o orospuçocuğu sınıfta esrar mı nedir bişe içiyo bi yandan da bık bık anlatıyo kafam bi garip oldu. sosyolog adamı getirirsen ders anlat diye olacağı bu. evsiz.
6-tartıda emin adımlarla ilerliyorum. (H)
7-izmitteydim o ara, gerçi son yazdığımda da izmitteydm. neyse. işte feriyi, harunu, efeyi, aliberki, tezeli, hilali, sedayı, gözdeyi, alperi gördüm. o sebepten mutlu bi izmit seferiydi bu seferki.

olaylar böyle gelişmişti.

Hiç yorum yok: