AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cumartesi, Ocak 29

213

dönemin bitmesinin sevinç ve mutluluğu içerisindeyim. bir adet ispanyolca bütü var, o dosyayı da iberya adasına yolladım, dolu bir şekilde geri gelecek ben de aynen pabloya göndericem.

aşk tesadüfleri sever diye şahane albüm yaptıydı murathan mungan. şimdi film yapmışlar ve BİZİM ŞARKIMIZIN FİLMİ! bir cin fikri daha böylece kaçırdık yani adamlar ortaçgilin eylül akşamına film yapmış resmen. biz çekebilirdik onu gayet. olurdu yani hem i'm cuter than her. neyse. başroldaki şahıs yine dünya tatlısıdır eminim. işte gidicez görücez göz gönül açılmacalar.

satc izleyerek ve ekmek arası şnitzel artı kola yiyerek geçirdiğim istanbuldaki son sıkıcı günümde şimdi de banyoyu ovalıcam. temizlik imandan gelir. sıkıldık mı temizlik yaparız. yaşam tarzımız bu.

dün de alkımda sedayla film bakıyoruz, filmler 5 tl falandı bu arada, orda galatasarayın 17 mayıs dvdsini gördüm de sedaya dedim ki biz oturduk türkerle bunu seyrettik. garibim şoka girdi tabi, sen aşıksın kızım bunu seyretmiş olmanın başka bi açıklaması olamaz dedi. haklı. sonra didem in oryantal dvdsini gösterdi de, aşkım beni onu seyretmeye ikna edemez, söyledim bunu.

Hiç yorum yok: