AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cuma, Ocak 14

208

spayk'la farklı yerlerde olduğumuz zamanlarda daha iyi anlaşan iki kardeş olduğumuzu fark ettim. msn diyaloglarımız falan gayet komik, hatta bunları okuyamadığınız için bence bir şeyler kaybediyorsunuz.

bugün 41 gün kaldı. cressy (adını vermemi istemedi) gibi ben de bir süredir geri sayıyorum malum. 41 kaldı, bizim memleketteyiz. allah hiç sevmediğim ankarayı ve henüz görmek nasip olmayan adanayı da çabucak gösterir inşallah. ÇÜNKÜÇOKÖZLEDİM.

üf tarkan bi klip çekmiş ki, bugün tamamı yayınlanacak. eski tarkan olmuş. nası yakışıklı çıkmış yarabbim. klip şahane.

2 yorum:

Profösör dedi ki...

Ankara'yı ben de sevmek. Konya'yı seveirm ben . Gez dünyayı,gör Konya'yı boşuna söylenmemiştir.

Kurt dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=IJin5xQt0mg