AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cuma, Ocak 21

209

bir hafta arayla yazmalarım tesadüftür, bilginize.

gerçi hep ileriyi düşünen biri olarak, geri sayımımda da her pazartesi günü, cuma oldu mu tamamdır şeklinde geçirdiğim için, belki de ondandır yani cumaları sabrımın taşması.

başta 154 gün nasıl geçer diye hayıflanmıyordum, hakikaten merak ediyordum. büyük ihtimal sabredemeyiz diyordum yani patlar bi şekilde artık nasıl olursa. 154 günün 120si bugün bitti. kaldı 34 gün. şimdi bu 34 gün gözümde daha büyük 154ten. feride demişti zaten, sonlar daha zor geçecek diye. insanın en yakın arkadaşı böyle yaparsa hiç olur mu olmaz tabi. gerçi insan en yakın arkadaşını da bi yandan özlüyorsa oho vay benim halime.

en son ne zaman film izlemiştim ben? hmm. unutmuşum. neyse, bundan sonra izleyeceğim ilk filme kadar artık en son ne zaman izlemiştim sorusuna 21 ocak deriz. bugün film izledim çok şükür.

Hiç yorum yok: