AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazar, Aralık 27

116

"insanların en güzel halleri sabah yeni uyanmış halleridir" adlı hipotezimi kanıtlamaya karar verdim. fakat ihtiyacım olan şey doğru ışıklarla çekilmiş fotoğraflar. yüzlerde ne soğuktan gelen kızarma, ne yorgunluktan gelen solgunluk, çökme, ne de makyaj. saçlar "yataktan kalktığım gibi" modelinde. herkesin fotoğrafını çekeceğim. hatta contrastive bi study adına (o kadar strong bir presence var ki gibi oldu farkındayım) günün farklı saatlerinde çekilmiş fotoğrafları da kişinin dosyasına ekleyip daha verimli bir ürün elde etmeyi planlıyorum.

(bu kararı bugün almamın sebebi prenses misali uyuduğu uykusundan güzeller güzeli şekilde uyanan biricik kardeşimdir asdjhakjdahaha)

2010 geliyor diye takvimler falan hediye edilmeye başladı. şimdi gene hatırladım, kurban bayramı bu yıl 9 gün tatil olacak. nasıl güldük keyiften anlatamam. boşa sevinmiyorum. 9 gün boru mu yani, 9!

bonus track * Dolores O'riordan - Ordinary Day (yağmur yağıyor hava kapalı hafiften, kasvet basacağına böyle şarkı daha güzel olur diye düşündüm)

1 yorum:

spica dedi ki...

gece kafanı duvara toslamış olma ihtimalin üzerinde duruyorum şu an.
"prenses"i geçtim hadi de, "güzeller güzeli" ve "biricik"...
sonunda öyle abuk şekilde gülmüş olmasan inanıcam, güzeller güzeli pambık yanağımdan bir damla yaş süzülecek falan.