AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cumartesi, Kasım 14

108

aşağıdaki yazıyı bugün okulda iştirak ettiğim ilk formasyon dersinde yazdım. eğitim bilimlerine giriş. öğretmenlik okuyan gençlerimiz için üzüldüğümü belirtmek isterim. zira psikoloji dersi konusu olan pavlov'un köpeği vs. hariç çekilecek çile değil. ve benim devam zorunluluğum var. hmpfs.

hava güzel soğudu. bugün kuru soğuk vardı. güneş gözlüğüyle titreyebilmek mesela. neyse işte, havalar soğudu soğuyalı geçirdiğim en güzel gün bugündü. adam oldu havalar tamamdır.

------

fen edebiyatın amfilerinin camından karşıda yemekhanenin çatısı ve arkada gökyüzü görünüyor. çok aydınlık o yüzden amfileri seviyoruz. seviyorum daha doğrusu. diğerleri başka işlerle meşgul.


şimdi burada oturup karşımdaki adamı dinlemiyorum. sonra bana bu oturmaların ve birkaç fotokopi parasının karşılığı olarak hocalık vasfı vereceklermiş. ne güzel. çok iyiler bence herkes yapmaz bunu.

hava hafiften kapalı. evden çıktığımda deli bi güneş vardı. sanırım yeditepeliler güneş gözlüklerini takabilsinler diye güneş var bizim orada. ben de taktım hem.

insan neden powerpoint sunumunun fonuna deniz manzarası koyar?

seda sakatlandı.
esin dün cinnetle birlikte sınıftakileri haşlamış.
fatoş her zamanki polyannalığında.

bu adam bi de kitap alın dedi yahu.
neyse.
bugün vizelere çalışmaya başlıyoruz. eve giderken türk kahvesi almam lazım.
bi süre hayat zindan olacak gibi.
ben sapık ve şerefsiz sevgilimi özlüyorum.
böyle yuvarlanıp gidiyoruz. --> bkz: vamos tirando.

not: seda pablo'yu bornozlu görmüş rüyasında.

4 yorum:

kurt dedi ki...

salak demeyi unutmuşuz =)

en çok ben özlüyorum, en çok ben!

deli gömleğinden senin için dinliyorum: şimdi aklımdaydın...

esin dedi ki...

bunca yazılar yazdın, bi tanesi bile bu kadar içime işlemedi.

esin dedi ki...

bu kadar diil bunun kadar bunun :DD:D:D:D:D

beyza dedi ki...

vamos tirando esin sorun yok. o kadar içlenme.
daha ağır konuşacağım zamanlar gelebilirim onlara sakla kendini :D