AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Kasım 30

110

yazayım biraz.

#1

geçen çarşamba püripak vaziyette bıraktığımız eve strike-back tadında bir geri dönüş yaptık. 3 gün izmit'te, bir gün ağva'da fink attım. kurban bayramı'na bir kez daha lanet ettim, ama gerekçem hayvan katli falan gibi bi şey değil. arkadaşım bayramlaşamıyoruz ki doya doya! herkes her yerde. kurban kesimi mevzusu yüzünden babamla bile bayramlaşmadım ben bu bayram. bütün gün evde üstümdeki xxl eşofmanlarla gezdim. sinirim bozuldu, bundan sonraki bayramlara sırf ayıp olmasın diye iştirak edeceğim. bi de babamdan fırça yememek için.

paragrafın meali: bir allahın kulu bayram harçlığı vermedi. sinirlerim bozuk üstüme gelmeyin.

#2

evden ayrılmadan evi bi güzel temizlemiştim. temizlerken ufak bir kazaya sebep olup ufacık dandirik televizyonu yere düşürdüm fark etmeden. sonra açmayı denemedik. bugün geldik, çalışmıyor. korkuyla bi fişe takıp açtım, biraz bekledim, cızırtı vardı gitmedi, görüntü de gelmedi. kapadım hemen. sonra bi koku geldi falan iyice korktum bıraktım. neyse televizyonsuz iyi ya böyle kitap falan okuruz.

paragrafın meali: öküz gibi çekelersen elektrik süpürgesini, yıkarsın tabi ortalığı. aşk-ı memnu'yu biriniz anlatırsınız sevabına. perşembe akşamı.

#3

mininova kapandı demişlerdi ama açılıyor gayet. zaten bigbangi indiremezsem olay çıkar.

paragrafın meali: mininova kapandı demişlerdi ama açılıyor gayet. zaten bigbangi indiremezsem olay çıkar.

---

bonus track * Levent Yüksel - Beni Bırakın

6 yorum:

Kurt dedi ki...

110-itfaiye

burası aslında bana ait dedi ki...

harçlık konusuna değineyim, içimden geçenleri yazayım sonra da paragrafın meali: deyip üstte yazdığımın aynını kopyalayayım, ilginç görünsün dediydim, sen yapmışın onu.

paragrafın meali: sen çok ayıp etmişin.

spica dedi ki...

aşk ı memnu ya bok atmadan geçen bir perşembe düşünemiyorum lan. napcaz hakkaten?! kral tv de yok. mahvolduk :/

beyza dedi ki...

kurt: seni arayıp yangın var diye bağırıcam bi gün.

genç adam: sana genç adam demek çok salak geldi bi an senin nikin başka bi kere. neyse, kusura bakmayınız sori.

spayka: böyle bok atıcam falan deyip aslında geyiğine izliyormuş ayakları hiç hoş değil. dizinin içine düştüğün herkes tarafından bilinen bir gerçek.

clémentine dedi ki...

cle'nin facebooka yazdığı son notun içinde bihtere gönderme var.

ayrıca ağğğbiii düşülünebilinemez o dizinin içine. gerçi aşkla izleyen birini tanıyorum ama o kadıncağınızın hayatı da nice travmalarla dolu. yavaş o dizi yavaş.
yavaşlık dedim de aklıma geldi, seferisihar türkiyenin ilk yavaş şehri ünvanını aldı. spaykayı oraya gönderelim. olur yani.

beyza dedi ki...

ben ona yılbaşı hediyesi kaplumbağa ailesi alıcam. evimize bi baktım şöyle, tek eksik o.