AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Ağustos 27

97

çeşitli problemler var.
herkesin sahip olduğunu sandığı, aslında olduğu da, birtakım problemler. ama bizdekiler biraz başka.
familyam, ailem değil familyam ve at gözlükleri.
herkes kendindekinin başka olduğunu iddia eder. ama bizdekiler mastırs digri!
en kötü tarafı, hepimizin delicesine sinirlenip, sinirini içinde tutmak zorunda olması. ya da bu sadece bana oluyor bilmiyorum. takmıyorum demek isterdim ama çok takıyorum çünkü öbür türlü bi ihtimalin olmadığını biliyorum.
bu yüzden çok çalışabilirim. ne bileyim, şaban'ın sınavına çalışmak için gereken hırsı bana sanırım bundan başka hiçbir şey, HİÇBİR ŞEY, veremez. o derece.


yemin ederim ki bu böyle. abartıyosam şerefsizin önde gideniyim. cidden.

Hiç yorum yok: