AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Ağustos 6

93

bu yazı gerekli. bu gerekli yani. 1 haftalığına falan ortalardan kaybolurken tüm sanal aleme sanki alemlerin kraliçesi gidiyormuşçasına veda hutbesi sunmamak olmaz. gerekli bu.

hacılar hocalar ben yarın yaylaya gidiyorum yüksek müsaadenizle. bi daha da nah dönerim, diyebilmeyi çok isterdim ama her güzel şeyin olduğu gibi bunun da diğer haftasonu bir finali olacak. döndüğümde bambaşka bi yaşam formu olabilirim, sebebini sormayın açıklaması güç. sadece bilin ki, olur da kolumdan bacağımdan, kaşımdan gözümden bir ışın kılıcı darbesi alırsam ve bana bi şey olursa.. neyse devamını getiremiciim.

döndüğümde müthiş huzur ve neş'e dolu anların kareleriyle sizi kıskandırmayı planlıyorum. hadi bakalım.

bonus track * ay akşamdan ışıktır - anonim.

2 yorum:

feslegenvekedi dedi ki...

seni özleyeceğiz hemşire... yaylalar da.. oh mis. geniş geniş. tam şemmammelik:) neyse susayım zira cılkı çıakcak:)

beyza dedi ki...

şş evet, fazla bahsedip eskitmemeliyiz.
özle beni arım balım peteğim rampampam.