AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cuma, Mart 11

221

geçen gün ESN'ye yazdığım yazıyı bugün göremiyorum. şimdi gidip oraya hesap soracağım fakat kendi blogum sadık yarim kgrg'ye de uğramak istedim.
bu hafta okulda sadece 6 saat falan bulunmuş olmam baya baya beni mezuniyete alıştırıyor. güzel bi geçiş süreci yaşayacağız kısmetse. bi de formasyon stajımız hala başlamadı. sanırım hiç başlamayacak. bize defter verecekler dolduracağız. fenerbahçe lisesi de bizi bekliyormuş ama üzgünüm marmarayı daha çok beklersiniz. marmarayı beklemek bir organizmanın yaşamı boyunca yapacağı en büyük hatadır. mesela ben de dün öğrenci belgesi için form doldurdum bugün çıkmamış tabii ki. beklemiceksin böyle şeyleri.
ekşi sözlükte aldığım karta zilyon para yatırıp sonra çekemediğimi öğrenince yaşadığım mallıktan çok şükür dün kurtuldum. gezi paramızı ödedik onlar da kartı da artık tehlike arz etmeyecek şekilde mantar panoma iliştirdim. kabul ediyorum, büyük salaklıktı.
haftaya bugün nevşehirdeyiz kısmetse.

her gün andığım bir söz de şu;
"yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem
ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı"

mis gibi hazırladım yedik oh.

Hiç yorum yok: